Crònica de l’Espectacle: Música i Teatre Units per un Futur Sostenible

Crònica de l'Espectacle: Música i Teatre Units per un Futur Sostenible

𝐂𝐫𝐨̀𝐧𝐢𝐜𝐚 𝐝𝐞 𝐥❜𝐄𝐬𝐩𝐞𝐜𝐭𝐚𝐜𝐥𝐞: 𝐌𝐮́𝐬𝐢𝐜𝐚 𝐢 𝐓𝐞𝐚𝐭𝐫𝐞 𝐔𝐧𝐢𝐭𝐬 𝐩𝐞𝐫 𝐮𝐧 𝐅𝐮𝐭𝐮𝐫 𝐒𝐨𝐬𝐭𝐞𝐧𝐢𝐛𝐥𝐞

Els passats 15 i 16 de maig, l’Escola de Música Crescendo i l’Escola Municipal de Teatre d’Alcoi van unir esforços per presentar un espectacle inoblidable, inspirat en els Objectius de Desenvolupament Sostenible. En aquesta edició, els alumnes adults de teatre van compartir l’escenari amb el conjunt instrumental de banda i orquestra de l’Escola de Música Crescendo, oferint una actuació plena de talent i compromís.

La nit del 15 de maig, Alcoi va acollir l’estrena de l’espectacle, rebent una calorosa acollida per part del públic local. En aquesta ocasió, van participar també els col·legis La Salle i CEIP El Romeral. L’auditori vibrava amb l’emoció i l’entusiasme dels assistents, que van gaudir d’una fusió perfecta entre música i teatre, amb una posada en escena que va captivar a tothom.

L’endemà, 16 de maig, l’espectacle es va traslladar a l’auditori de Castalla, on de nou va ser rebut amb gran èxit. En aquesta presentació, va participar el col·legi Maria Asunta. Els espectadors van quedar impressionats per la qualitat artística i la dedicació dels participants, que van aconseguir transmetre un missatge potent sobre la importància del desenvolupament sostenible a través de l’art.

En conjunt, aquestes jornades van ser un èxit rotund, reflectint la gran feina i l’esforç de tots els implicats. Des de l’Escola de Música Crescendo i l’Escola Municipal de Teatre d’Alcoi, volem agrair a tots els participants, col·laboradors i espectadors per fer possible aquest esdeveniment tan especial.

Ens veiem a la pròxima edició, amb més música, més teatre i més compromís amb el nostre futur!