Formulari de Inscripció

Formulari de Inscripció
En compliment del REGLAMENT (UE) 2016/679, i en relació al tractament de les seues dades personals, l’informem del següent: Responsable: El responsable del tractament és CRESCENDO ESCOLA DE MÚSICA D’ALCOI, C/ Na Saurina D´Entença, 70, 03803, Alcoi (ALACANT). Finalitat: Gestionar la seua inscripció, enviament d’informació, resposta a les seues consultes i peticions, mentre dure la nostra relació i tinguem el seu consentiment. Legitimació: Relació contractual i en el seu cas, consentiment. Destinataris: Es comunicaran dades a entitats bancàries i a administracions públiques amb competències en la matèria (Conselleria d’Educació, Cultura i Esport). No es cediran dades a altres tercers sense consentiment excepte per obligació legal. Drets: Si ha prestat el seu consentiment per al tractament d’imatges, podrà retirar-lo en qualsevol moment, a més pot exercir els drets d’accés, rectificació, supressió i portabilitat de les seues dades, i la limitació o oposició al tractament mitjançant escrit acompanyat de còpia de document oficial que li identifique, dirigit al Responsable del tractament. En cas de disconformitat amb el tractament, també té dret a presentar una reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades. Més informació: https://www.adelopd.com/privacidad/crescendo-escola-de-musica-d-alcoi.