Sobre Nosaltres

Que és crescendo
Tota la informació relativa a Escola Musical Crescendo en Alcoy (Alacant). Tlf: 650 948 088. En la nostra web escolacrescendo.es que es crescenco esola de musica alcoi 2 Que és crescendo

Que és Crescendo?

Crescendo som una escola de música que portem en funcionament 10 anys. Ens marquem diversitat d’objectius, molt més enllà d’impartir classes de les nostres especialitats amb l’alumnat.

Tots els projectes, activitats i concerts tenen dintre de la nostra programació un context sociocultural que utilitzem per a donar eixida a totes les classes col·lectives i ens ajuden a transmetre valors al nostre alumnat, ens ajuden a construir la nostra marca d’identitat i també contribuïm amb un granet d’arena educant i canviant a la societat amb tots aquells valors i objectius que creiem importants treballar.

Tot açò sense límits, no ens importa l’edat, qualsevol pot vindre a disfrutar de la música amb nosaltres.

Des del curs 2022/2023 Crescendo som un centre educatiu inscrit en el registre de la Comunitat Valenciana, adoptant així la línia de treball de conselleria, per a continuar oferint i millorar tots els servicis amb la supervisió d’aquest organisme.

Aquest codi de centre que hem adquirit a través de Conselleria ens dona l’opció de bonificar certs aspectes de funcionament com les condicions laborals, administració i gestió, formació, projectes, etc.

Tota la informació relativa a Escola Musical Crescendo en Alcoy (Alacant). Tlf: 650 948 088. En la nostra web escolacrescendo.es que es crescenco esola de musica alcoi 3 Que és crescendo

NO IMPORTA LA TEUA EDAT, NOMÉS LES TEUES GANES DE GAUDIR AMB LA MÚSICA!

Volem continuar desenvolupant més recursos i consolidar les línies prioritàries de formació plantejades per Conselleria com a centre inscrit. D’aquesta forma, des del nostre inici i cada curs pensem en algunes propostes pedagògiques molt interessants, on tractem de millorar el treball del nostre claustre, mirem cap al futur amb l’educació inclusiva, ens renovem observant el nostre entorn de treball i ho posem tot açò a l’abast d’altres professors no vinculats directament amb nosaltres.

Quan programem cada curs pensem sempre en alguns cursos, activitats, tallers, jornades o esdeveniments per a completar certs aspectes de l’àmbit cultural a la nostra ciutat i de l’entorn, ampliar coneixements a la resta de músics de la localitat o de l’entorn amb la nostra tasca, donant difusió de coneixements diferents, ja que creiem que hi ha molta informació a l’abast. És per això, que hem estat creant alguns antecedents a què ens agradaria anar consolidant, perfeccionant i millorant.

Col·laboradors

Tota la informació relativa a Escola Musical Crescendo en Alcoy (Alacant). Tlf: 650 948 088. En la nostra web escolacrescendo.es juventut Que és crescendo
Tota la informació relativa a Escola Musical Crescendo en Alcoy (Alacant). Tlf: 650 948 088. En la nostra web escolacrescendo.es la salle Que és crescendo
Tota la informació relativa a Escola Musical Crescendo en Alcoy (Alacant). Tlf: 650 948 088. En la nostra web escolacrescendo.es ccj Que és crescendo