Actuació alumnes del combo de modern al Centre Cervantes Jove

El passat dissabte 1 d'abril, a les 10 del matí es va obrir de nou les portes del Centre Cervantes Jove després de la seua reforma i de les accions per millorar l’eficiència energètica. En la apertura, van estar part dels nostres alumnes del combo de modern on vam participar amb una actuació.

El passat dissabte 1 d’abril, a les 10 del matí es va obrir de nou les portes del Centre Cervantes Jove després de la seua reforma i de les accions per millorar l’eficiència energètica.

El passat dissabte 1 d'abril, a les 10 del matí es va obrir de nou les portes del Centre Cervantes Jove després de la seua reforma i de les accions per millorar l’eficiència energètica.En la apertura, van estar part dels nostres alumnes del combo de modern on vam participar amb una actuació.