Colònia Musical d’Estiu!

Colònia Musical d'Estiu

¡COLÒNIA MUSICAL D'ESTIU!

5 díes on es combina la práctica instrumental en classes colectives, orquestra, combo, amb tallers complementaris com Dalcroze, Informática musical, Cor, Improvisació, xarrades per a pares i alumnes, Concerts, etc.

A més, anirem a refrescar-se tots els díes a la piscina municipal on estarán acompanyats amb un equip de monitors especialitzats.
Durant la setmana es treballara un repertori que mostrarem en el Concert de Cloenda que tindrà lloc el últim día per a tots els familiars que ho desitgen.

En la nostra Colònia Musical a part del treball musical amb les diferents classes col·lectives d’ensenyar-te instruments, també comptem amb algunes activitats per a completar aquesta setmana musical, i intentar que siga diferent a la del curs.

Per això enguany en la Colònia Musical, comptarem alguns dies amb sessions de la Metodologia Musical dalcroze per a tots els membres de la Colònia i també alguns per a pares.

Està dirigit per a alumnes a partir de 6 anys i per a qualsevol especialitat instrumental:

𝗧𝗿𝗮𝗱𝗶𝗰𝗶𝗼𝗻𝗮𝗹: Piano, Violí, Cello, Guitarra, Bandurria, instruments de vent, Percusió.
𝗠𝗼𝗱𝗲𝗿𝗻: Batería, Guitarra Elèctrica, Baix, Cant i Teclat.

HORARI: DE 9:30 A 19:00

𝐌𝐞́𝐬 𝐢𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐜𝐢𝐨́ 𝐢 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐜𝐭𝐞:
info@escolacrescendo.es

Modern: 680 50 08 23 (Javi Blanquer)
Banda: 652 43 80 16(Debora)
Orquestra: 661 74 08 22 (Ausiàs)
Guitarra i Pua: 606 12 15 69(Betlem)
Piano: 650 94 80 88 (Jordi Alborch)

FORMULARI D'INFORMACIÓ

Les dades de caràcter personal que consten en la consulta seran tractats per CRESCENDO ESCOLA DE MÚSICA D’ALCOI i incorporats a l’activitat de tractament CONTACTES, la finalitat dels quals és atendre les teues sol·licituds, peticions o consultes rebudes des de la web, mitjançant correu electrònic o telefònic. Donar resposta a la teua sol·licitud i fer un seguiment posterior. La legitimació del tractament és el teu consentiment. Les teues dades no seran cedits a tercers. Tens dret a accedir, rectificar i suprimir les teues dades, així com altres drets com s’explica en la nostra política de privacitat: https://www.adelopd.com/privacidad/crescendo-escola-de-musica-d-alcoi