Concert Didactic, que historia El JAZZ!

Bons dies!!

Us deixem unes fotos del *Concert *Didactic, que historia El JAZZ! que vàrem realitzar el passat 3 i 4 a l’auditori de Castalla.
A l’Escola de Música Crescendo, a banda d’impartir classes de moltes especialitats e instruments, realitzem projectes propis, entre els quals, estan aquests Concerts Didàctics, on oferim al públic valors educatius molt més enllà de fer música i aprendre en aquest cas don va nàixer el jazz i els seus diversos derivats.

Aquest concert Didactic a sigut interpretat pel professorat de l’Escola de Música Crescendo.
Dins d’aquests concerts didàctics tenim altres com:” Viatjant amb la música”, “Didàctic Oriental”, entre altres….

Agrair a l’Ajuntament de Castalla, és especial a la *Regidoría d’Educació, el poder continuar realitzant aquests concerts didàctics per als centres educatius de Castalla.