Claustre de professors que componen L’Escola de Música Crescendo d’Alcoi

claustre de professors que componen L'Escola de Música Crescendo d'Alcoi
Us deixem amb algunes imatges del claustre de professors que componen L’Escola de Música Crescendo d’Alcoi. Un grup de talentosos músics i educadors que han guiat i motivat als nostres estudiants al llarg de l’any.

Amb la seua dedicació, experiència i amor per la música, han sigut els pilars del nostre èxit. Agraïm als nostres professors per la seua incansable labor i esperem amb entusiasme les futures melodies que crearan junts en els pròxims cursos.

Que la música continue ressonant en els cors dels nostres estudiants per sempre!

Tota la informació relativa a Escola Musical Crescendo en Alcoy (Alacant). Tlf: 650 948 088. En la nostra web escolacrescendo.es dinar professors 2 Claustre de professors que componen L'Escola de Música Crescendo d'Alcoi

Crescendo Escola de música