Taller de DJ amb DJ Freazer

Hola a tots! 😎

Des de l’Escola Crescendo hem organitzat el proper 11 de novembre un taller de DJ especialitzat en el freestyle, scratch i turntablisme, coneixement dels equipamients i controladores más utilizados en estos estils, trucs, toneplay, etc.

Contarem amb Reve Disco Club, dj alcoia profesor de l’escola i com a convidat, amb Dj Freazer, dj de llarga trajectoria i especialitzat amb aquest estil, finalista al campionat mundial DMC online 2012, 2on classificat al RedBull Thre3style Espanya 2012, 3er classificat al Pioneer Resident 2014 o guanyador al “Reto Akai” 2012, a mes de ser un dels djs que acompanya els ultims directes del artista Don Patricio.

Així que marquen els seus calendaris l’11 de novembre en el Centre Cervantes Jove per a submergir-se en el món del DJ, amb DJ Freazer. No li ho poden perdre! 🎧🎶

No dubteu en posar-se en contacte amb nosaltres si teniu alguna pregunta o necessiteu més detalls. Esperem veure-us a tots allí!

Sol·licita mes informació